Stormwind
User avatar
US Emerald Dream
52 posts
Alliance
Priest
Alliance Priest 52 posts
2 weeks ago
2 weeks ago
  •  Unread

All of this hype around classic has done exactly what hype is suppose to do. Classic cannot come sooner. :mad: Today, for example, I watched 4 separate hour-long YouTube videos discussing the exact same Kaivax blue post (https://us.forums.blizzard.com/en/wow/t ... lan/120346). Desperate. :lol: I was wondering what some of you are doing while we all wait for classic to release? Specifically, what are you playing? I'm sure many of us might still be playing BFA but I personally unsubbed after PvP Season 2 began. We've seen quite a number of individuals join the forum and I'd love to hear some options. Has anyone picked up painting? bird watching? perhaps knitting in these times of languish?

Image
Priest Holy
Alliance Priest 92 posts
2 weeks ago
2 weeks ago
  •  Unread

I did the same. I watched one from Esfand, Madseasonshow, and Frostdamus, after getting notified about the post both on here and on Classic WoW subreddit whilst browsing both together. :lol:

As for what I'm playing... certainly not WoW. I only subbed for a month at the start of the expansion, after leaving during Legion. I just have no interest in it now, especially not with Classic round the corner.

I'm currently playing Apex Legends when I feel like I want to hurt myself, and Stardew Valley when I'm feeling the opposite. :wink:

Waiting on Sekiro: Shadows Die Twice though. Soon!

Human Priest
<Pertento> [EU-PvP]


Image
Horde 38 posts
2 weeks ago
2 weeks ago
  •  Unread

I've been playing guitar mostly. There aren't really any games currently that are holding my interest, maybe Apex Legends.

I'm still subbed to WoW but find myself just logging in for 5 minutes, saying hello to the guild and then logging off again.

   teebling
"Just when I thought I was out, they pull me back in!"
My retail scrubs: Oski / Oskie / Osken / Relik
Durotar
User avatar
EU Twisting Nether
11 posts
Horde
Horde 11 posts
2 weeks ago
2 weeks ago
  •  Unread

I feel your pain, pretty much ran out of content to consume regarding Classic! I have a routine of checking Reddit, here, Twitter and google news several times a day in the hopes of classic news.

For the time being I have a pretty solid few months ahead of me planned out with releases to play through. Recently completed Metro Exodus on the hardest difficulty (only 156 deaths on stream, very proud not gonna lie!) and just started getting round to playing The Witcher3 DLC last night. Hoping to make it through Blood and Wine before Sekiro on 22nd March!

I hope Classic has released by the time I get to the end of these plans otherwise I don't think I'll be able to handle the anticipation / excitement!
22nd March - Sekiro
26th March - Outward
12th April - Twitchcon EU
14th April - Game of Thrones
16th April - New BFA raid, might re-sub?
25th April - Avengers Endgame
26th April - Days Gone
14th May - Rage 2
1st June - Muse Stadium Show

Also recently started practicing my leveling routes on Light's Hope to shake off the cobwebs. VERY tempted to go full commit and try go for server 1st HAM style!

   teeblingAlnir
Druid Feral
Horde Druid 142 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

The only streamer I watch and enjoy is esfand, he seems more genuine and likable than most. I've been watching his content very casually for a while now.

Lately I've been playing some Diablo 2, I dabbled in apex but it wasn't for me, and I got my first set of drums (cheap electric set) for my birthday in February which I have jumped on a few times to bash. Pretty hyped/excited for wow classic.

As per others above I unsubbed from the previous 3 expansions after 1 month. It doesn't hold my attention like classic. Also since classic was announced private servers just feel a little bit like a waste of time (I'm not one to practice leveling routes or anything).

I'm just excited to dig into classic wow once and for all. It has more...permanence than the pservers, I'll be much more dedicated to the slow and steady progression.

   teebling
ImageImage
Feralas
User avatar
EU Ghostlands
525 posts
Horde
Hunter
Horde Hunter 525 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

I've been playing barrens.chat

   SelexinRedzy_TVIoldenFnonkSweaterMonsterReliksolidlobsterAlnirJalapenoJpy and 2 more users
Druid Feral
Horde Druid 142 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

teebling wrote:
1 week ago
I've been playing barrens.chat
It's true, I even watched him stream it on twitch. Nerd.
<3

ImageImage
Deleted User 281
Deleted User 281
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

I feel your pain, bro!;)

Busied myself with creating a folder dedicated to WoW Classic, basically collecting everything related that I could get my hands on:
old videos, songs, wallpapers, fanart, guides, ...
Been watching a lot of Frostadamus as of late too;)

As for what I am currently playing...not really much, at least not consistently. Some SWtoR, a bit of FO4 and TW3 here and there, some Nioh.
Waiting for the release of Sekiro!!

Warlock Affliction
User avatar
US Lightning's Blade
32 posts
Alliance
Hunter
Alliance Hunter 32 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

Diablo 1 😁

   Ioldenteeblingsolidlobster
Rogue Subtlety
User avatar
EU Shadowmoon
12 posts
Horde
Rogue
Horde Rogue 12 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

WoW BfA :neutral:

:ugeek: Think of a number between 1 and 10 :confused: . Multiply it by 9 and subtract 1 :smile: . Now close your eyes :mad: . It's dark isn't it? :cool:
Silverpine Forest
Alliance Mage 36 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

Hearthstone, HotS, SC2, Overwatch, Diablo 3. Whichever I feel like at that moment.

Don't wait for the world to accept you to try and be happy.
Hillsbrad Foothills
Alliance Paladin 44 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

Overwatch.

I'm heading to New Zealand for a 3-week vacation soon where I'll be hiking national parks in the south island so that will keep me away from gaming for a while.

   Alnir
Image
Elwynn Forest
User avatar
US Proudmoore
52 posts
Alliance
Paladin
Alliance Paladin 52 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

I slowly grind away at my OSRS account, always asking myself why I keep playing it :lol:
ESO is pretty fun too though.

Teldrassil
Alliance Druid 252 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

I am playing many different games but most recently I got attached to W3 custom maps, Life is strange, Half Life mods, WOW TBC, Path of Exile and Return to Castle Wolfenstein. What a strange mix.

They claimed I didn't but I did...
Thunder Bluff
User avatar
US Moon Guard
53 posts
Horde
Druid
Horde Druid 53 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

On PS4 I play in this league called "League Gaming" where I play NHL 19 with 11 other people and it's pretty much a simulation of hockey in real life. Your player has their own stats and your team has rankings.

Other than that I play Apex Legends, Red Dead Redemption 2, Portal Knights, and Rocket League. (Also sometimes Smite and Neverwinter)

I haven't been subbed to WoW for quite a while, roughly a few months after Legion came out. Not because I didn't enjoy it, because I thought it was one of the best expansions they've had, but because I had no time due to school.

   Alnir
"May the eternal sun shine upon thee."
Image
Thunder Bluff
User avatar
US Moon Guard
53 posts
Horde
Druid
Horde Druid 53 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

centurion wrote:
1 week ago
I slowly grind away at my OSRS account, always asking myself why I keep playing it :lol:
ESO is pretty fun too though.
A few months ago I started a hardcore ironman (btw) and it was so much fun. I had a free membership for a month and it opened my eyes to how awesome the game is with a membership. That is... until I went to East Ardougne and walked away from my computer, since I thought I was safe from any death considering I was in a freaking city. I was wrong and came back to me being naked in Lumbridge. So... haven't played since then.

Also I played ESO like crazy a while back. I enjoyed the combat much much more than WoW since there was more complexities involved imo. Also the RP scene was great in the entire game, I never felt like I was a super hero, I felt like I was just an adventurer going and killing things.

   centurionAlnir
"May the eternal sun shine upon thee."
Image
Alterac Valley
Horde Priest 59 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

Overwatch, WCIII, CSGO at the minute.

   Alnir
"Ya got my attention."

ImageImage
Elwynn Forest
User avatar
US Proudmoore
52 posts
Alliance
Paladin
Alliance Paladin 52 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

SweaterMonster wrote:
1 week ago
centurion wrote:
1 week ago
I slowly grind away at my OSRS account, always asking myself why I keep playing it :lol:
ESO is pretty fun too though.
A few months ago I started a hardcore ironman (btw) and it was so much fun. I had a free membership for a month and it opened my eyes to how awesome the game is with a membership. That is... until I went to East Ardougne and walked away from my computer, since I thought I was safe from any death considering I was in a freaking city. I was wrong and came back to me being naked in Lumbridge. So... haven't played since then.

Also I played ESO like crazy a while back. I enjoyed the combat much much more than WoW since there was more complexities involved imo. Also the RP scene was great in the entire game, I never felt like I was a super hero, I felt like I was just an adventurer going and killing things.
Now I'm really wondering how you died there. That's a rough way for an hcim to go out lol. And if you haven't played ESO in a while they've not stopped adding new content, it's in a pretty good place right now imo.

Thunder Bluff
User avatar
US Moon Guard
53 posts
Horde
Druid
Horde Druid 53 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

centurion wrote:
1 week ago
Now I'm really wondering how you died there. That's a rough way for an hcim to go out lol. And if you haven't played ESO in a while they've not stopped adding new content, it's in a pretty good place right now imo.
Yeah, it's been a mystery to me and all of my friends who play. We couldn't figure it out, other than the possibility of the guard dog killing me by someone else kiting it to me.

And maybe I should try ESO again, since it is free after all.

   centurion
"May the eternal sun shine upon thee."
Image
Tirisfal Glades
User avatar
EU Burning Legion
28 posts
Horde
Rogue
Horde Rogue 28 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

APEX, LoL and CS :)

   SweaterMonsterAlnir
ImageImage
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Elwynn Forest
User avatar
US Proudmoore
52 posts
Alliance
Paladin
Alliance Paladin 52 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

SweaterMonster wrote:
1 week ago

Yeah, it's been a mystery to me and all of my friends who play. We couldn't figure it out, other than the possibility of the guard dog killing me by someone else kiting it to me.

And maybe I should try ESO again, since it is free after all.
That's definitely a possibility. I can see someone doing that in osrs lol.
And yeah, even free there's a lot to do in eso! Although once classic comes eso will go for me probably.

   SweaterMonsterAlnir
Thunder Bluff
User avatar
US Moon Guard
53 posts
Horde
Druid
Horde Druid 53 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

centurion wrote:
1 week ago
That's definitely a possibility. I can see someone doing that in osrs lol.
And yeah, even free there's a lot to do in eso! Although once classic comes eso will go for me probably.
Yeah I just started downloading ESO again, so I'll see you next week in Tamriel once it's finally done downloading haha

   centurionAlnir
"May the eternal sun shine upon thee."
Image
Stormwind
User avatar
US Emerald Dream
52 posts
Alliance
Priest
Alliance Priest 52 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

SweaterMonster wrote:
1 week ago
Yeah I just started downloading ESO again, so I'll see you next week in Tamriel once it's finally done downloading haha
That's what I've been playing as well! Loving Auridon so far, as part of the AD questline :)

Image
Alterac Valley
Horde Priest 59 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

SweaterMonster wrote:
1 week ago
centurion wrote:
1 week ago
That's definitely a possibility. I can see someone doing that in osrs lol.
And yeah, even free there's a lot to do in eso! Although once classic comes eso will go for me probably.
Yeah I just started downloading ESO again, so I'll see you next week in Tamriel once it's finally done downloading haha
Honestly that's what initially put me off ESO. Back when my internet was slower and there was patches (I dunno maybe like weekly or something?) I spent more time waiting for it to update than actually playing. Really fun game though - I absolutely loved the Cyrodil War front type thing.

"Ya got my attention."

ImageImage
Thunder Bluff
User avatar
US Moon Guard
53 posts
Horde
Druid
Horde Druid 53 posts
1 week ago
1 week ago
  •  Unread

solidlobster wrote:
1 week ago
SweaterMonster wrote:
1 week ago
Yeah I just started downloading ESO again, so I'll see you next week in Tamriel once it's finally done downloading haha
Honestly that's what initially put me off ESO. Back when my internet was slower and there was patches (I dunno maybe like weekly or something?) I spent more time waiting for it to update than actually playing. Really fun game though - I absolutely loved the Cyrodil War front type thing.
Yeah, after not playing for about two years I just had the update file and file verification for ESO and it took roughly two hours. That two hours is on my 500Mb/ps internet speed, so for the majority of people that's a freaking massive download.

I 100% see why that would put off new players, especially those who don't have good plans or even the space on their PC.

"May the eternal sun shine upon thee."
Image
Similar topics
to 'What is everyone playing right now?'
Posts ViewsLast post